En el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació que està desenvolupant el Consell Comarcal de la Selva, durant el mes d’octubre tindrà lloc un cicle de seminaris gratuits dirigits a l’empresariat turístic i als ens locals, per ajudar en el procés de creació de producte turístic.
En el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació que està desenvolupant el Consell Comarcal de la Selva, durant tot el segon semestre del 2025 tindran lloc un seguit d’actuacions dirigides a l’empresariat turístic i als ens locals, per fer que el territori on el Consell Comarcal desenvolupa els seus projectes sigui més sostenible i de major qualitat. Entre aquests projectes, per tant, hi figuren la “Ruta de la Tordera i riera d’Arbúcies (Tourdera)”.
Entre aquestes actuacions hi ha un cicle de tres seminaris sobre creació de producte turístic, amb l’objectiu de promoure productes innovadors, digitals i sostenibles que posin en valor els recursos del territori, diversifiquin l’oferta i contribueixin a la desestacionalització. Encara us podeu apuntar a les sessions previstes abans de finalitzar el mes mitjançant el següent formulari: www.1ka.si/

Per al proper divendres dia 17 d’octubre està previst el segon seminari del cicle, aquesta vegada a Hostalric (sala Praetorium del teatre Serafí Pitarra, de 9h a 13h), amb el títol “Transformació digital, comunicació i sostenibilitat“. En aquest taller es mostrarà com potenciar el valor dels productes turístics mitjançant estratègies de comunicació efectives, eines digitals assequibles i enfocaments sostenibles. S’abordarà la construcció d’un discurs propi en un entorn digital saturat, la incorporació de la sostenibilitat al relat de marca i la implementació de solucions tecnològiques per a PIME turístiques. Inscripció: : www.1ka.si/
Finalment, el dia 31 d’octubre es realitzarà un tercer seminari titulat “Promoció, comercialització i accessibilitat” al Balneari Vichy Catalán a Caldes de Malavella (de 9h a 13h). Aquest seminari comptarà amb una sessió pràctica que combina la visita d’un cas real d’èxit, l’Hotel Balneari Vichy Catalan, amb un taller col·lectiu per dissenyar paquets turístics viables i inclusius. S’incidirà en comunicació estratègica, disseny de paquets coherents i estratègies multi-canal, amb l’eina PROA com a suport metodològic. L’objectiu d’aquest seminari serà capacitar els participants per conceptualitzar, dissenyar i comercialitzar paquets turístics inclusius, millorant l’accessibilitat i la competitivitat del territori. Inscripció: : www.1ka.si/